Informacja o złożonej ofercie w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie –Stowarzyszenie Ficedula
Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia informuje, że w dniu 20.02.2024 r. organizacja pozarządowa działająca pod nazwą Stowarzyszenie Ficedula złożyła wniosek o dofinansowanie realizacji zadania publicznego w ramach zadań z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym.
Złożony wniosek spełnia wymogi formalne oraz warunki określone w art. 19a ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 571) tj. wysokość dofinansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 10.000,00 zł i zadanie będzie realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.
Zadanie powyższe oferent planuje realizować w okresie od 11.03.2024 r. do 08.06.2024 r. a wysokość środków o jaką podmiot wnioskuje wynosi 10.000,00 zł.
Zadanie będzie polegało na prowadzeniu warsztatów profilaktycznych odbywających się w szkołach z terenu gminy Nowa Słupia mających na celu przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym w tym narkomanii, dopalaczom, alkoholizmowi i innym używkom i uzależnieniom behawioralnym. Motywem przewodnim projektu jest obcowanie z przyrodą, co przyczyni się do promowania aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. Biorąc pod uwagę grupę adresatów, opis potrzeb, jak i opis działań należy uznać jego realizację za celową.
Zgodnie z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia zamierza zlecić w/w organizacji pozarządowej realizację zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert. Kwota dofinansowania przyznana przez Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia to 10.000,00 zł.
Wobec powyższego Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia w myśl art. 19a ust. 4 wspomnianej wcześniej ustawy informuje, że w terminie 7 dni od zamieszczenia oferty w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty. Uwagi można przesyłać drogą mailową na adres : urzad@nowaslupia.pl lub dostarczyć na adres: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia. Po upływie wskazanego terminu i rozpatrzeniu ewentualnych uwag, Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia zawrze z oferentem umowę na realizację zadania publicznego.